Så var kommunmästerskapen över...

Första helgen vi spelade var det i vår egen ålder ytan isabell, villket var lite synd eftersom vi hade behövt henne. Vi kom i varje fall tvåa efter att ha spelat lite halvdåligt... Jag gjorde iaf ett mål och blev 20 kr rikare :)

Nu i helgen spelade vi 15års och jag och några till i laget kom lite tidigare och kollade på killarna som hade spelat, grattis killar :) sen spelade vi och det gick bra, vi kom tvåa även där :) där var det lite mer vilja:) O ja gjorde ett mål o ble 20 kr rikare xd

Sen spelade vi 16års idag och det gick väl lite åt helvete"/... vi förlorade allt tror ja o spelade lika i en match tror jag, och tif hade sagt att dom nt skulle ha en enda 94 i sitt lag osse kommeer dom med minst tre stycken:OO fega jävlar...
en iaf, sista matchen va nt fin... de va mest köttaköttakötta... såg knappt ngt av älskling men de va synd om han plus att dom hade de riktigt jobbigt mot ett toppat bröösarp. men dom v duktiga:)

Och på måndag ska jag nog hämta ut mina grymt balla brills (a) glasögon ska man ha, o ja vill nt höra ngt av ngn smart jävel som kommer kalla en glasögonorm, för dom kan bara vänta tills dom kommer bbehöva de själv! Mina e förresten snygga också :)

och imon ska vi fira älskling tror ja :) ja iaf jag, Babe; Gliffe o Jeppe :D så vi får lägga ut lite grattis te emil :)



GRATTIS ÄLSKLING!! HA EN BRA DAG :) älskar dig! :)
min emil blir fjortis (y) <3 (L)

puss

love stinaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0