hmm..

de känns bättre idag... men jag vill riktigt gärna känna att jag kan ställa krav. både på er och på mig själv...

och det känns som om det börjar svalna mellan dig och mig älsk:( jag vill verkligen inte ha det så!! det vet du!


tack till alla som brytt sig idag :)

och jaa vad har hänt idag då?? jo vi fick reda på elevens val och jag blev så sjukt irriterad!! :O jag fick idrott och det hade jag tagit som andrahandsval!! vet nt om ja pallar de men man får stå ut för de verkar som att de e riktigt trevligt folk där ;)

o ja tkr nt att ni ska dissa! vill jag festa i sandby, så gör jag det!! oavsett om de e på en skola eller ej!!! jag skiter i eraa dumma kommentarer för ja gör som ja vill!!

och fan!! det  är bad imorgon på idrotten och jag vill inte!! inte så som jag kände igår och känner just nu!!
och vi frågade vrf man nt kunde ha uppdelat så att killarna badade för sig och tjejerna för sig?? men nej så hade  dom det inte längrre:OO och vad ska man göraa?? namninsamling till rektorn??

NEJ TILL ATT BADA MED KILLARNA!!

puss så länge iaf

love stinaa

Kommentarer
Postat av: mohahaha1

Hej jag finns om du vill prata det vet du.. skriv ditt nr i privat meddelande (bdb) om jag kan få det mitt är 0760323277

2010-03-05 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0