till doktorn..

idag kmr nt va rolig överhuvudtaget.. jag mår nt superbra, har konstiga knölar på halsen o käken :S känns lite äckligt så nu ska man alltså till doktorn för att kolla om det bara är en rejäl förkylning.. fast det har jag ju haft innnan, och då gick allt över mkt fortare?? men iaf, nu får vi dfe kollat iaf _) men de e still not so fun "/


ang igår:


jag haR ingen aning om vad han tänker med elr om han överhuvudtaget tänkte.. det enda jjag vet är att han antagligen måste må rent åt helvete idag och fan det känns bra för det e han värd..

JÄVLA FYLLESVIN...



och jag blir så fkn deppig nu och jag känner att jag bara måste skriva av  mig för det är det enda som hjälper..

The story about..

vrf kan inte folk va nöjda med sig själva, skaffa ett självförtroende och va roliga av sig självA?? vad är egentligen meningen med att vid tidig ålder supa ner sig o fylla sig så totalt att man bara vill dö dagen efter?? sen kan dom sitta och säga att dom är stolta över ryktet dom får.. men hur fan kan dom de??
det är verkligen inte normalt.. ska ni in på dom här vägarna bara för att testa, så testa bara en gång.. sen tror jag inte att ni vill mer.. men fan, ni skadar bara er själva.. men det är vi i omgivningen som är nyktra och såå som får ta hand om er, städa upp efter er och stå ut.. hur kul har vi då??
hur kul är det dagen efter?
inte bättre att stå över dom glasen och bara bjud a på glatt humör och visa att man är en underbar person??
tydligen inte.
men det ska ni veta, att det är fel.. och ni är total FAIL om ni tror det...

så för fan.. ryck upp er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0