updaten börjar ta sig ;P

sitter just nu här framför datan, igen o har rejält ont i magen och känner mig  matt o trött i hela kroppen. precis som en feber:S det är riktigt jobbigt för nu har det pågått ett tag och faan jag pallar nt mer:S

har fått reda p åatt de trots allt va lite intressant folk på valla, men de folket missa ja för ja nt hade tagit reda på om personen, i fråga skulle dit:S det retar mig som fan...

 men det ser ut som om man får en ny chans på fredag då en skola i sandby (killebäckskolan) skall ha disco, men problemet är att jag inte har den blekaste aning om var den skolan ligger.. men det får vi ta redda på för jag dissar ju nt att hoppa runder o festa lite ;)

haah iaf ikväll skulle mamma på ngt möte  och det är ju ganska skönt för då får man lite ensamtid med datan, tvn och mobilen:)
tror jag ska gå och lägga mig tidigt iaf även om jag kanske hade haft loite chans att va uppe, men imorn är ju som sagt en ny dag och jag vill känna mig fräsch och uppvilad om vi nu får se nytt folk i klassen imon ;)


ursäkta om jag tjatar om nytt folk men det är en kille som skulle börjat i vår klass men vi har absollut ingen koll och man blir ju bara mer spänd på att träffa och lära känna personen när han första dagen inte dyker upp, right? ;)

iaf nu får jag va lite social på bdb sen får vi se om det blir ett inlägg lite senare :)

kram så länge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0