Vissa gör mig bara Såå trött

Blir ett mobilinlägg idag. Har sjukt mkt pengar på mobilen o typ månaden e snart slut som ni vet:) tiden går snabbt har jag också märkt, kommer faktiskt sakna en del nior:-p känns lite konstigt, men det är så det är:) Och jag undrar Vrf folk, spec killar gör så jävla dumma saker för o få oss tjejer avis? Fattar dom nt att dom bara e dumma mot sig själv o mot den andra tjejen, om de nu e de sättet dom valt att göra en avis på... Men det blir nog bra till slut, känns som att det finns riktigt mkt härligt folk over there:) Och jag har bestämt mig för att killarna får komma i andra hand och jag ska ha roligt! Nu får vi snacka om lördag tkr jag;) då blir det fest me 97or, konstigt nog ska det bli jättekul eftersom de blir killar och jag kommer säkert lära känna massor med folk:) blir nog mysigt;) och imon blir de bara en massa måsten; studa till provet, rida ordentligt, fixa presenter kanske och ta undan kläder. Nää just nu känner jag bara för att göra mig riktigt fin och ha kul! Glömma allt o leva i all glans;) iaf jag är helt trött och matt hela dagarna så nu blir det sova:) Natti! Puss, kram stinaa:) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0